Pages

Friday, 19 August 2011

| O.M.G | & | TERIMA KASIH PADA-MU YA ALLAH |

oucchhhh!! begitu sengsara sebab ketiadaan ke'internet'an di samping ku...xpe2...diriku sanggup berpatah balik ke zaman sekolah2 dlu yakni..nak surf internet.. SILA KE CYBER CAFE...ok?? hehehehe...teringat la plak zaman dolu2 kala...kihkihkih....da seminggu lebih dah diriku berpindah ke rumah baru di kemaman...yang pada awalnya begitu kekosongan ( tiada tikar getah, tiada katil, tiada perabot, tiada macam2 la).... tapi kini...ALHAMDULILLAH....syukur sgt2 ALLAH kurniakan seorang SUAMI yg memahami dan btol2 memahami..hehhehe......keterbalikkan beliau pada 6 Ogos 2011 dari laut Miri, Sarawak telah menggembirakan diriku kerana beliau sudah membuat 'suprise'...iaitu balik awal...beliau kate balik 15hb...tup tup tup..kol then ckp blk keesokan (6 ogos tu la)..mau x terkejut beruk makyehnyer....hahahhaahahaha..suke2....tp kne amek beliau kat kuantan...xpe syg...klo pasal sayang..sume nya honey sanggup..jgn nk berbini banyak2 udaahhh...hehheeh

ok..lepas balik, terkejutnya somi saya ni tgk rumah kosong jer...then, keesokannya, bermula la pencarian barang-barang rumah..hhehee...SHOPPING TIME!!!...best2....antara barang2 yg kitorang beli..jeng jeng jeng...



  1. SET BILIK TIDUR (KATIL, ALMARI, MEJA SOLEK)
  2. TIKAR GETAH ( UTK SEMUA LANTAI RUMAH...KANG KLO XPKAI, TUMIT KAKI NIH JD ROSAK LA PLAK)
  3. KABINET DAPUR GAS (NAK LETAK DAPUR GAS NGAN BARANG2 YG SEWAKTU DENGANNYA)
  4. MEJA MAKAN STYLE JEPUN (MMMG SLAMA NI BERANGAN NK ADE MEJA MKN CAMNI)
  5. MESIN BASUH (YANG AUTOMATIC HOKAY!! TAK SANGGUP DEN NK PKAI YG SEMI AUTO, I NI JENIS YG KURANG PENYABAR..HEHEHE)
  6. TV PLASMA ( HIHIHI...ANTARA TV LED, LCD & PLASMA..TV PLASMA PUNYA JANGKA HAYAT YG PALING LAMA..SO, KITORANG AMEK YG PLASMA..HHEHE)
  7. MIXER (NK WAT KEK TEMPAHAN SENANG...KEK LAPIS SARAWAK)
  8. PERABOT LETAK TV PLASMA (KNE CARI YG SESWAI DGN TV LA KAN)...
SO...ni la barang2 yg dah dibeli...sume skali makan riban ringgit..tp xsume beli cash....kami xmampu...sbb nnt da nk raya..so, yg mane boleh dibeli cash kami beli cash..yg mana boleh wat kredit..kami buat kredit AEON..hehehheehe....BIAR PAPE ASEL BERGAYE.....hahaha...tp xde la smpai melebihi kemampuan kami...walaupon barang2 itu ade yg murah...tapi kami tetap berpuas ati....

saya nih, sebagai seorang ISTERI..berasa amat bersyukur dan berterima kasih kepada SUAMI TERCINTA kerana telah meng'complete'kan hidup seorang isteri....bersyukur sgt2 kepada ALLAH kerana kurniakan SUAMI yg paling baik kat saya..AMIN...




3 comments:

  1. like3....tahniah bu' rinie...;))

    ReplyDelete
  2. waaaa.... besh2... camat hari raya rinie... duk kemaman ktner nim?

    ReplyDelete